Humor på hög nivå med Madde

Idag har varit en bra dag. En riktigt jävla bra dag. Mitt humör har varit på topp hela dagen och jag känner att jag snart är back on track helt, lovely!

Efter skolan idag så mötte jag upp Madde och vi satte oss och fikade på Espresso House och snackade massa skit. Sedan kom hon på att hon glömt sina badkläder på GIH så det var bara att ta bussen dit och hämta dom. Sedan blev det en liten promenad som slutade i Humlegården. Vi ska på skiva på måndag med djungel tema och vi kom på bästa outfiten någonsin. Ingen kommer ha samma som vi ;-)
Iaf så satte vi oss i Humlegården men blev rätt snabbt uttråkade. Då kom vi på den briljanta idén att släppa ut barnen inom oss och busringa. Och HERREGUD säger jag bara! Det här var något av det roligaste jag varit med om. Vi busringde inte på det gamla hederliga viset, utan vi sa våra riktiga namn och så och hade "glada" nyheter att berätta för människorna vi ringde. Alla blev ju inte direkt så glada, men jag säger som Madde: "Värst var det för Tobbe". Hahaha, stackaren! Och sen en annan:
*****: Hotar du mig?
Madde: Aa!
*Klick*
Och nu ska jag inte gå in på mer detaljer, utan resten stannar mellan mig och Madde. Och några till, hehehe!

Sen åkte jag ut till stallet och red en sväng. Kan säga att han inte är rolig att sitta på nu, helt galen och busig :-) Min lilla älskling! Och nu sitter jag här.. Men känner att det är dags att röra på mig.

Så ha det så bra alla!
Mal


Vi skrämde nog de stackars människorna rätt så mycket... ;-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha så jävla klockrent det var! ;D Stackare Lucas och Tobbe ^^

2009-04-29 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0