Hej och hå

Kvällen igår lite snabbt. Den såg ut som så  att Fager och co kom till oss vid 18.30 och vi åt jättegod lasagne. Sen satt vi och pratade massa Ryssland minnen och kollade på vår film från Ryssland, haha. Vad det ryska vattnet kan påverka en... ;-) Sen gick jag, Fager jr, Frida och Marc ner till bowlinghallen här nere och bowlade. Först var det Stockholm mot  Vänersborg och då vann såklart Stockholm. Sen var det tjejerna mot killarna och då vann ju killarna... Roligaste var ju när jag skulle köra och så flög klotet bakåt istället för att hålet var för stora, haha!

Nu sitter jag och trycker i mig en vårrulle, dock inte ens i närheten av så god som dom hos Angie. Och alldeles strax ska jag möta Val och vi ska ut i det fina vårvädret. Kameran åker med idag :-)

Vi hörs senare
Mal


Normala, det är vad vi är hon och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0