Härlig start på lovet

Vilken underbart bra start på lovet! Jag vaknade strax efter 9 imorse och då hade jag fått ett sms av Linn som undrade om jag ville träffas och fika. Vi möttes upp i Slussen strax innan 11 och gick till Kungsan och sen vidare till Donken på Norrmalmstorg där det blev lite cheeseburgare. Sen gick vi till Stureplan och köpte varsin latte och gick och satte oss på en bänk i Humlan och lyssnade på musik och solade. När vi kände oss klara där så gick vi till stadsbiblioteket vid Odengatan och sedan vidare till Odenplan där vi utförde lite ärenden, haha. Sen tog vi tuben tillbaka till t-centralen och gick till Kungsan och la oss på gräset och solade. Hur underbart som helst. Efter typ en timme så bestämde vi oss för att röra på oss igen. Vi gick genom Gamla Stan och upp och tillbaka till Slussen där vi skiljdes, Linn tog tuben hem och jag gick sista biten hem. Klockan var då strax innan 16 så vi har varit ute i 5 timmar och bara njutit av vädret, lovet kunde inte ha börjat bättre!

Även vi hade lite kändis-spotting; Bobby och Linda Rosing på Odenplan ;-)

Kram
Mal


Började dagen med en galet god jordgubbs/mango/banan smoothie!


I Humlegården


Mys i Kungsan


Var tvugna att sukta Anna som satt inne och jobbade.. ;-)


Uuuuunderbart väder


Lite mongobild, men man såg inget i solen. Så det så!

Kommentarer
Postat av: limpiano

hah mysig daaag :D

2009-04-06 @ 23:25:04
Postat av: ansgarr

uusch era små elakingar!

2009-04-07 @ 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0