Halvnakna killar i stallet

Eftermiddagen och kvällen idag har spenderats i stallet. Hade sällskap av Madde i telefon medans jag gick en halvtimmes promenad med LeMarc. Älskar vädret ute!
När vi kom tillbaka så hade jag och Lotta sjukjour i stallet, haha. Vi hjälptes åt att ta hand om alla sjuka och skadade hästar, gav medicin, tvättade sår och gav sprutor. Helt sjukt hur många skadade hästar vi har i stallet nu.
Sen drällde jag runt där ända fram till efter kl 21. Jag hade kvällsfodringen ensam idag så det var en del att fixa med. När jag kom hem sen hade världens bästa bror köpt sushi till mig som väntade i kylen.

Sen en sak. Vi har en kalender i stallet, ungefär som en med massa snygga fotbollskillar i, bara det att det är ridkillar. Och jag kan ju säga att dom är allt annat än snygga, dom som är med. Sitter och posar med piskor etc. Vi har haft riktigt roligt åt den, men roligast är nog Dan. Dan the man. Jag vet inte hur många kommentarer han har skrivit på tavlan om den. Och lika roligt är det varje gång.

Mal


Tjejer! En ny månad och 2 fräscha grabbar! - eeehhh...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0