Galet

God morgon, god moooorgoooon! Lalalalalala!
Nu har jag och Madde varit vakna i nån timme, mest mitt fel eftersom jag inte kunde sova längre. Igårkväll så var vi ute, första gången för Madde för hon fyllde 18 i förrgår. Det var heeelt galet! Jag skojar inte. Vi var på Infinity där det beställdes in rosé, asbolut vodka flaskor och champagne. Tills jag blev utslängd utan att ens ha gjort något. För att det stod en kille som jag inte ens kände på tjejtoan som jag bad gå ut. Patetiska idiot. Så vi var tvugna att gå, men där tog inte kvällen slut. Vi (Mackan) ringde polisen i en timme och jagade alla poliser vi såg och tjallade massa på Infinity, haha. Sen fick vi billig och gratis korv och sen gick vi och drack kaffe och åt godis hos svenska kyrkan. Sen för att göra en lång historia kort så blev Mackan tagen av polisen och åkte iväg i polisbilen. Tills han rymde. Och så försvann Lukas. Men honom hittade vi sen komma bärandes på en bänk (?). Och sen hände det massa annat kul ute och jag och Madde var i sägn runt 5 här hemma :-)

Jag ska städa lite nu och fixa ordning mig och sen ska jag och Marc ta bilen upp till landet där resten av helgen ska tillbringas. Så jag vet inte hur ofta jag kommer uppdatera, men som ni vet, I'll be baaaaack!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0