Friday

Hej hej hallå!
Vaknade vid 9 imorse, trots att vi är lediga idag. Ganska direkt tog jag bilen ut till stallet där jag fixade och höll på innan det var dags att bege sig hemmåt igen. Vid 12 mötte jag upp tjejerna i Hornstull och vi köpte med oss mat från ett café. Blev en riktigt god focaccia med mozzarella och kyckling. Vi handlade med oss lite onyttigt från Ica också innan vi begav oss ner till Tanto där vi la oss på gräset och hade pic-nic. Jag hade mina högtalare med så vi låg och lyssnade på musik och så och man börjar verkligen känna att sommaren är på g, det är ju hur varmt som helst ute!

(Bilder från dagen kommer senare, har inte tid nu..)

Nu har jag precis klivit ut ur duschen och sitter och äter lite chips och dricker läsk. Jag och mamma ska strax åka hem till Valentina för lite födelsedagsfirande :-) Blir nog riktigt mys skulle jag tro. Tiden springer verkligen iväg och nu måste jag klä på mig och fixa det sista. Hörs senare, bitches!

Mal


Här är en bild på mig, Angie och Val på Ninas Fiesta Hispana i onsdags. Hon hade sommartema och ville att man skulle ha blommigt på sig (vilket Val missade) så det var bara att rota fram denna tröja i garderoben, haha.


Och en på Erik och Philip som körde köp varmkorv genom att blåsa i flaskorna. En riktigt fin kör... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0