Fiesta hispana

Onsdag idag då och jag kom till skolan och hade prov på första lektionen, helt ovetande.. Eller egentligen behövde jag inte göra det idag för det finns två tillfällen till men jag chansade och satte ett klockrent VG. Supernöjd är jag för bokföring är lite knepigt och jag har verkligen inte övat så det känns nice.

Ja ännu en födelsedag idag som sagt och jag ska börja göra mig iordning. Och nu är det bara 2 dagar kvar tills även jag går in i yngre medelåldern haha.. Jag har lite blandade känslor men det ska såklart bli kul och mami har varit och handlat en massa grejer idag till fredag då folk kommer och lördag då jag ska fira med tjejerna! Det kommer bli riktigt trångt har jag insett men hur mysigt som helst.

Got to go!
Val


Kommentarer
Postat av: V

Då är ni ju lika godhjärtade ;) <3

2009-04-22 @ 18:24:41
URL: http://virrputt.blogg.se/
Postat av: V

Då är ni lika godhjärtade med;) <3

2009-04-22 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0