En vanlig måndag

Valentina hade nästan rätt, jag hade tänkt gå och träna idag men banken strular lite så mitt kort har inte blivit betalt (?). Någonting, så jag måste fixa det först. Tänkte gå och träna imorgon istället. Eftermiddagen tillbringades då istället med en powernap på min säng, har varit sjukt trött hela dagen. Till och med så att Susanne frågade "Malin, hur mår du?" efter psykologin idag.. Men jag har faktiskt bara varit trött!

Sen på kvällen så åkte jag och mamma ut till stallet och jag red ut med Lotta och Dan. Mysigt även om det var lite kallt.

När jag kom hem igen så började jag faktiskt med min recension av romanen, men gav upp lika snabbt som jag började. Skrev in titel, författare och år. Lite lagom avancerat sådär ;-)

Nu ligger jag i sängen och gör ingen nytta alls. Ska ta och sova nu så jag orkar hålla ögonen öppna imorgon, till skillnad från idag. Ser fram emot lite shopping på eftermiddagen sen!

Puss och kram
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0