Dumma hals

Vad är det här för jävla skit jag ska åka på? Var hos doktorn igår och kollade min hals som svullnat upp nåt galet och gjorde (gör) sjukt ont. Han sa att han trodde att det var streptokocker, typ en inflammation i halsen. Men nej nej det provet skulle såklart vara negativt. Då sa han att han trodde att det är körtelfeber och det är det absolut sista jag vill ha nu! Han skev iaf ut penicillin till mig och om det inte blir bättre om någon dag så ska jag gå och kolla upp det igen. Och nu har även Marc fått samma sak så han var där imorse också och fick penicillin. Doktorn sa att vi inte får gå till skolan på några dagar, men wtf?! Skivorna imorn och på torsdag.. Jag SKA gå! Och sen fyller jag ju år på lördag.. Gör mig frisk!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0