Det är fredag!

Imorse var jag och mamma uppe innan tuppen och var hos doktorn med LeMarc. Han är i princip frisk nu, blev sprutad i bakknät igen. MEN imorgon ska jag få rida :-D Vi får alltså börja rida lite nu, även om det bara är skritt i början innan igångsättningen börjar. Vad mysigt det ska bli!

När vi var hemma igen så la jag mig och chillade (läs sov) på soffan ett tag. Det var därför jag inte svarade, alla ni som ringde (a). Och jag måste säga att jag mår väldigt bra nu. Tur är väl det, för det ryktas att någon fyller år imorgon...

Ikväll vankas det bio, mysigt. Försöker få tag på min kära mamma vilket är omöjligt ibland. Bion blir iaf Män som hatar kvinnor, har velat se den hur länge som helst nu. Har hört att den är riktigt bra också. Vi två kör solo ikväll, undra vad det kan bli till middag då.. Är galet sugen på sushi, som vanligt! Så vi får se om jag lyckas övertala mamma till det med.


Nej nu ska jag röra mig ut i den underbara vädret med Dennis. Vi hörs senare snyggingar!


Mal



Snart är vi igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0