Dagen före mösspåtagningen

God natt måste jag nästan börja med att säga när det hunnit bli såhär sent.. Dagen idag har gått väldigt snabbt, först var det skola och sen åkte jag, Val och Angie in till stan och shoppade lite. Jag bokade även tid för att fixa naglarna till studenten, nice! Vi var på jakt efter en sak till vår skiva, men såklart så fanns det inte. Får ta en sväng förbi Slussen någon dag och leta lite i en speciell affär.. Där lär det finnas!
Efter stan så åkte jag hem och åt lite innan jag åkte iväg till dansen. Det gick hyffsat bra idag, mycket nytt och min hjärna var inte helt med på att försöka hänga med. Men roligt var det :-)

Imorgon har vi mösspåtagning! Studenten närmar sig mer och mer, helt galet är det vad fort det går. Tur att jag fick min nya studentmössa med posten igår. Och inga fel var det på den, det tycker vi om! Så nu ska jag fixa mina naglar och lite sånt. Insåg att det var dags när hon på nagelgrejen bad att få kolla på mina naglar. Lite skämmigt eftersom dom såg förjävliga ut! Sedan hade jag även tänkt locka håret lite så det är fint imorgon. Så det är dags för mig att avrunda nu!

Alla i skola: glöm inte mössan imorgon!! (Vi lovade att påminna varandra)

Sov gott
Mal


Slänger in en video från danstävlingen i läroverksfejden. Jag tycker att dom var sjukt grymma och Norra Real borde helt klart ha vunnit! Håller ni inte med? Det är ju våra grabs som dansar, right Val? ;-)

Kommentarer
Postat av: valentina

Yes! Och de var sjukt grymma! :D

2009-04-29 @ 23:35:19
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0