Dagen före Malins stora dag

Nu har jag fixat present till Malin. Känns som att det blev en bra present men helt nöjd är jag inte för när jag hade köpt den kom jag på en till grej att ge vid sidan om så jag sprang omkring i hundra butiker och letade arslet av mig men tror ni den fanns?! Nej, så det blir en home edition variant men Mal kommer bli sååå glad endå! Lova?

Nu har vi precis ätit middag, det blev taco och vin och nu ska jag försöka tvinga mami att se Dirty Dancing med mig, tror jag lyckas ganska bra för jag går och sjunger "I've haaaaad the timeee of my lifeeee" och jag tror inte hon kan motstå min vackra sångröst hehe..
Hoppas ni får en lovely fredagskväll!
Val

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lovar <3

2009-04-17 @ 23:52:30
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0