challenge

Nu sitter jag och har precis fixat en challenge med Ale. Det handlar om vem som super ner vem på kryssningen på tisdag och alla vet ju att det blir jag som vinner! visst kära läsare ;-) Ja annars händer det inget, det är dåligt väder och jag blir gaaalen av att inte ha en bil, usch!

Förresten av jag lite seg. Det är först nu jag fattat att det är lov! Jag kommer sakna vår hund Mose i skåper, hoppas han inte blir stulen bara för det försvann 25.000 kronor för några dagar sen ur ett skåp (jag vet, varför ha dem kontant i skåpet?!) Men men, Lilla Mose är cool, han klarar sig :-)



Jag har aldrig sagt att jag är bra på Naturkunskap men söt är han

Nej nu ska jag hitta på nåt innan jag somar av uttråkning
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0