boink

Nu sitter jag och äter godis från mitt fina rosa påskägg. Jag är egentligen inte sugen men det är påsk så vad gör man inte hehe..

Förresten hade vi ju en challenge på båten och ja, jag tror kanske att det var Ale som vann.. Eller asså, ja.. han höll sig vaken längst och allt men det är fusk för killar är mycket tåligare än tjejer haha så det blev nog typ lika, vicky förlorade iaf ;-) Men jag vann iaf vår andra lilla challenge. Vi i vår hytt, jag, Malin, Ange och Frida skrev små lappar med grejer man skulle göra, typ sätta igång allsång, låtsas vara lesbisk, krascha en hytt, få ett telefonnummer och sådär. Under kvällen så var det typ ingen av oss som kom på att göra våra utmaningar men jag tog en killes telefonnummer (skulle få 3) och sa gav jag Franco läppglans (skulle sminka en kille) så jag vann! Hahaha..


Ungefär samtidigt som vi höll på att komma på grejer hoppade korken ur flaskan och träffade Angelie utan att någon av oss rörde den.
Så kul och ingen av oss kunde sluta garva eller fatta hur det gick till, stackars A.

Tillbaka till påskägget!
Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

GLAD PÅSK på dig vännen.

KRAM

2009-04-09 @ 22:57:22
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0