Alla dessa skivor

Igår så var det dags för årets tredje skiva. Riktigt rolig var den och det var ett grymt drag, precis som det ska vara på skivor. Träffade en hel del människor som jag inte sett på väldigt länge och en del som jag inte känner, men som tydligen känner mig hmm.. 
Att gå på alla skivor nu får mig att längta något gaaaalet till våran skiva som äger rum den 21 maj. Rätt sent, men vi har ju något att se fram emot. Och då är det verkligen att fira att skolan är slut för bara 2 veckor senare springer vi ut. Vi ska ha den på Engelen i Gamla Stan, ett riktigt mysigt ställe. Temat har precis blivit ändrat till Extreme Super Flip Mode, vilket betyder att du kan klä ut dig till vad du vill, så länge du flippar. Jag och Valentina har planerat hur vi ska se ut ett bra tag och vi har redan börjat inhandla massa saker till vår outfit som kommer bli grym! Är du sugen på att komma på en av årets hetaste skivor så är det bara att ta kontakt med mig eller Val :-) Du kommer inte ångra dig, hihi.

Nu ska jag alldeles strax börja gräva i min garderob efter något att ha på mig. Vi ska hem till Nina på "Fiesta Hispana" eftersom hon fyller hela 19 år idag. Grattis grattis grattis :-D


Ha en grym kväll alla ni!

Mal



Nina och jag på midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0