3 härliga timmar i solen

Hey babes. Idag har vi verkligen varit duktiga jag och mami, vi gick från Sickla udde till Luma och så tog vi båten över till andra sidan och sen gick vi till skanstull och tillbaka. Vi var ute och promenerade i nästan 3 timmar och det var hur härligt som helst. Speciellt på båten med solen som värmde. Sen blev det middag från greken och mys i soffan med te. Nu har jag precis gjort en smoothie och så ska jag kolla på de gamla avsnitten av Big Brother 2003(?). Jag hade en dröm om Danne som var med och nu har jag fått en liten hang up haha, måste kolla.


kiwi och banan med apelsinjuice

Hoppas ni har en fin fredag!
puss
Val

Kommentarer
Postat av: ansgar

men valentina, vet du inte att man absolut inte får mixa kiwi, det kan ge kraftiga allergiska reaktioner!! akta dig haha

2009-04-04 @ 22:06:08
Postat av: valentina

haha what, tänk att du alltid lär mig massa nytt Anna :P

2009-04-04 @ 23:19:08
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0