Here I give you: Mal!



Here I give you.. Mal!
För er som inte känner Malin, säger jag bara: suckers! Och så är jag så snäll att jag ger en liten fin beskrivning hihi.
Mal är en av mina närmsta vänner och vi har riktigt kul ihop, drar inget internt nu Inga ;) Ok seriöst, Mal är rätt galen, speciellt när vi hamnar utomlands eller på andra konstiga resor, vilket som tur är faktiskt sker rätt ofta. Då händer det saker, vi möter udda(?) människor och hamnar i pinsamma(?) situationer, butiker och annat..
Malins (vår) stora passion i livet är mat,  och att prata, såklart! Det mesta som kommer ur hennes mun är små grodor i tajta spets underkläder, ja ni tänker rätt! Grodorna ger mina dagar lite mer glans ;)

XoXo Val


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sjukt vilken bra blogg du har skapat!

riktigt spännande att läsa! kommer följa den varje dag.

kanske blir lika känd som blondinbella och resten av "kändisbloggarna"



nääjs!

2008-10-07 @ 00:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0