Till Val

Det har blivit vår grej att skriva minst en dikt varje vecka

om äcklig mat, Pär, religion och Mecka

Men hur ska det gå nu när jag inte träffar Val varje dag?

det är som att bryta mot vår lag

Jag kan stå ut med skolans äckliga kebab gryta

och alla små ettor som sin näsa måste snyta
Bara för att få vara med henne
som inte är någon vanlig svenne

Och redan på torsdag åker du ifrån mig

inte länge, men jag kommer sakna dig

Det var inte lätt att skriva en dikt utan Val

det behövs två och inte en ensam Mal


Kommentarer
Postat av: valentina

Åååååh! Va gulligt Mal! Nu blev jag nästan lite tårögd.. <3 kommer saknar dig också :)<3

2008-10-26 @ 14:23:04
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0