What you got

Hallå, som ni kanske kommer ihåg är vi lediga idag, niceee. Jag sov länge och nu har jag precis ätit lunch, duschat, tvätta håret och allt det där. Jag ska iväg på ett möte 15.00 så jag kanske borde lägga på en rem haha. Ska föna håret och det känns ju nödvändigt när det spöregnar ute.. Och det har blivit en bassäng utanför oss, mysigt, not.
Nej nu ska jag sminka mig and fix the hair..
Vi hörs senare, kanske mellan mötet och gymmet om jag hinner, annar blir det ikväll.
Och alla ni som läser, glöm inte hålla tummarna för Malin idag på uppkörningen, det skulle vara så kul om hon klarade det. Min duktiga flicka.



Här är en till av mina favoriter



Have a nice day sweethearts
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0