What to eat?

Ni behöver inte oroa er, jag lever. Haha, skoja men det är inte så lätt att uppdatera när man inte har någon dator.. Jag har precis "vaknat" från min misslyckade powernap. Jag var inte tillräckligt trött antar jag så jag var vaken hela tiden istället. Tänkte att jag kunde vila upp mig lite inför kvällen men det behövdes tydligen inte.
Ska strax iväg och köpa någon middag med Marcie och sen ska jag duscha och göra mig iordning inför kvällen. Vid 8 någon gång kommer Anna och Linn hit och sen ska vi ut hela natten lång. Eller nästan iaf. Sen Linn, måste vi gå till donken eller seven som vanligt. Man kan ju inte gå och lägga sig hungrig som sagt.. Finns nästan inget bättre sätt att avsluta en utekväll på!

Till kvällens problem istället. Vad ska jag köpa till middag? Hm. Jag är jätte sugen på Burger King efter allt snack igår.. Men dit är det så långt så då blir maten kall.. Vad ska jag äta istället? Kina, pizza, kebab, Sandy's, sushi, indiskt, korvkiorren, japanskt, Subway etc. Big problems jag har för jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll heller. Men allt löser sig nog för det brukar det göra. Och jag ska verkligen inte klaga.

Jag ska nog börja röra på mig. Jag ser så degig ut nu så dagens (webcam) bild (fjortis? haha) kommer senare. Kanske. Om jag har tid att skriva och om min brorsa inte sitter helt obsessd framför Prison Break.


Ha en trevlig kväll om vi inte hörs nåt mer :-)

Mal




Flo Rida - In the Ayer
Har haft den låten på hjärnan sen Linn sjöng på den igår.. Den är skön, hoppas den spelas ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0