Vad Mal vill ha...

Nu har jag precis kommit hem efter min första körlektion. Snurrade runt massa i Hornstull och Eriksdal men det gick bra. Uppkörningen närmar sig, panik! Tror inte jag kommer klara det på första men man kan ju alltid hoppas.

Jag fick nyss reda på att vårt filosofiprov är på onsdag och inte imorgon som jag trott så det känns iaf bra. Ska snart ta göra klar vår powerpoint som är gul precis som fett, haha. Och lite på affärsplanen ikväll hade jag tänkt. Jag tror att jag måste ta en sväng förbi Ica för att klara av kvällen för jag är ju då en av dom som inte hakar på Vals nyttiga vecka... För jag har helt enkelt inte en sån vecka. Egentligen borde man blivit äcklad och så efter arbetet vi gjort om fett men jag bryr mig faktisk inte! Jag väljer att lyssna på fett är en väldigt viktig energikälla för att våra kroppar ska fungera och må bra, hihi!

Mal


Precis vad jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Heöj! Gullig liten blogg ni har här ;)



Däremot tror jag inte att ni kommer få redovisa imorgon, hon dampade på alla som inte var där (och även dom som var där..) och sa att vi skulle fortsätta med nåt annat imorgon.. :/

2008-11-03 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0