Vad hittar ni på för fabulous ikväll?

Vad gör ni? Planerar en grym utekväll med vännerna eller en mysig hemmakväll med kanske pojkvän/flickvän? Jag är på jobbet, det känns så konstigt.. allt. Och hela dagen har kunderna som tittat förbi varit annorlunda, jag vet inte, det kanske bara är jag. Och just det, jag fick en av de finaste komplimangerna idag när jag jobbade. Att få en så fin komplimang och beröm av en som man har så stor respekt för, det värmde verkligen.

Ikväll tänker jag inte göra nånting, jag är ensam hemma.. tråkigt! Förut tyckte jag det var kul och nu bara hatar jag det, finns ju inget att göra och jag pratar i ett och nu har jag ingen som ens kan låtsas lyssna haha.. Känner mig iofs ganska taggad på att dra till gymmet, har inte varit där på ett tag och ingen dans blev det i onsdags heller.. Tror min kropp skulle gilla det men det lutar nästan åt att kila in på Ica här bredvid och köpa med mig lite onyttigt hem och bara ligga i soffan, kolla idol och kanske nån film, halvsova och bara tycka synd om mig själv. Eller så tar jag tag i mig själv... eller inte..
Aja, om nån vill busa är det bara slå en pling eller skicka nåt kul sms

Puss och kram, a little bit happier
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0