Natti

Sorry att jag inte hört av mig nåt mer sen imorse men jag har varit duktig och pluggat. Ja, det tog hela eftermiddagen nästan för jag läser alltid i slow motion när jag läser inför prov bara för att inte missa nåt för i vanliga fall har jag en vana att läsa för snabbt.. Det är som sagt prov imorn och sen börjar det roliga!
Malin kommer vara mycket upptagen i helgen och jag är tyvärr inte så mycket bättre.. Jag langar en Malin för lite översikt.

Torsdag: Skola 8.40 - ca16.30 (vi slutar egentligen runt 13 men jag och Angelie ska arbeta med vårt P100)
17.10 ska vi möta Ale på Östermalm för att gå till en restaurang i närheten och äta middag ihop.
Efter middagen ska jag raka vägen hem för att möta upp Veronica för att kolla film hos mig och mysa. Sen ska hon sova här.
Fredag: 9.35 - 12.20 Skola. 12.40 - 18.00 Jobb
Lördag: 10.00 - 14.00 Jobb. Sen träning? Sen eventuellt utgång, joina Malin.
Söndag: 11.00 - 16.00 Jobb (hos Jenny i en söt butik här i sjöstaden) 17.00(?) - ? Globen Horse Show. Och eventuellt ska jag hinna med att säga hej till våra gäster som ska komma på glöggfika också..

Sådär ser de närmaste dagarna ut, sen kanske man skulle hinna med att plugga lite också? ...eller?

Imorn är väl egentligen den mest pressade dagen men jag ska vara duktig och uppdatera lite när vi gör vårt P100. Sn har jag en känsla av att jag och Veronica kommer hamna lite framför datan eftersom hon också är en liten bloggnörd hihi.. 


Veronicas blogg hittar ni här


Natti!
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0