Dagen

Skolan gick väldigt fort idag! Vi började med KKA och fick sluta jätte tidigt från den och det innebar att vi hade 3.5 timmes håltimme fram till naturkunskapen. Vi gick och hämtade varsin laptop och satt med dem ett tag. Sen lyckades jag övertala de andra att gå och äta ute så vi gick till Lindquists eller vad det heter. Sist vi var där var maten jätte god och man fick en bakelse till efterrätt. Idag var det torrt, degigt och äckligt och bakelsen bestod endast av grädde. Fast det var mycket bättre än chicken kebab!!
När vi var klara var det fortfarande över 1 timme tills vi började så jag, Nina, Angie och Linn bestämde oss för att spela tecken, haha. Jag och Nina var på lag och vann såklart! Angie var helt crazy och slog hela tiden men det hindrade inte oss.
Sen fick vi sluta 45 minuter tidigare från naturkunskapen, Irre var på bra humör idag.

Jag tänkte gå ner och träna step/styrka nu men mamma har kortet så den planen sprack.. Fast då fick jag en anledning att inte träna vilket är skönt eftersom jag är galet trött.

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0