Taco

Jag åt nyss upp min lunch, det blev taco för vi hade kvar i kylen och jag orkade inte laga mat så det var perfekt!
Blev riktigt sugen på att köpa något riktigt onyttigt och proppa i mig när vi gjorde BMI grejen men jag har bestämt mig, inget godis och så den här veckan så då går det inte! Har jag bestämt mig så har jag. Och snart kommer mami hem och så ska en annan tina komma och fika så hon lär ju ha köpt med sig nåt gott men nej, jag klarar det här!



Jag borde verkligen plugga, det är panik men jag orkar verkligen inte..
Val

Kommentarer
Postat av: Ale

haha det kan väl inte vara så svårt att inte äta godis :P ?



Lycka till ^^ ;D

2008-11-04 @ 16:31:43
Postat av: valentina

haha joooo! om man är en sucker för sånt ;)

2008-11-05 @ 23:00:19
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0