Valentina kissed you!

Nu är jag hemma igen. Först fikade vi hos los grannar och sen gick vi till Medelhavspärlan och åt en delicious middag. I like! Gillar att göra sakerna baklänges också, först fika sen middag haha.
Nu ska vi egentligen befinna oss på gymmet om jag inte minns helt fel... men.. jag vet inte om orken finns, är ju proppmätt och inte särskilt taggad och jag dansade ju ändå igår så jag kan skylla på det, mohaha!

Förresten har jag fullt upp här hemma..
Jag borde: städa mitt rum (någon har stökat ner här, men vem?!), börja med mitt tal i svenska, fundera ut vad min kultur redovisning ska handla om och vad f*n mitt religionsarbete ska innehålla.. Sen borde jag ladda ner lite ny musik också för jag har ju jättebra musiksmak som ni märker med alla vidoes höhö, men jag behöver lite nytt i lurarna!
Jag vill: åka utomlands och sola, sooova och mysa!
Jag gör: bombas av mail. Från Carnaby och deras bartenders som skickar massa nudges och messages. Och såklart kära facebook, alla randoms som skickar friend requests och folk som kommenterar på foton och gräjjor
Jag ska: stänga av datorn och göra te!
Kisses
Val


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du hunnit städa rummet, för ikväll får du fint främmande. Hungrig är jag också, vad ska vi äta?

2008-11-21 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0