Min kväll

Jag tröttnade på Tvn och sitter nu fastklistrad framför datan istället. Eller rättare sagt, jag ligger på golvet på ett täcke för det är där min data står (den stationära) för jag har inte hittat nåt skrivbord än.. kul..

Iaf så hittade jag en tidning här på golvet som jag fick hem för några veckor sen, cosmo of course, och så började jag läsa den. Fullt med grejer om killar och så nåt test. Jag gjorde testet på kul och det handlade om vad som gör en lycklig. Jag har alltid tänkt mig som en person som sätter uppskattning och bra relationer i främsta rummet men tydligen var det karriären som vann, bara några få poängs skillnad men ändå, det är inte så jag ser mig själv.

Sen måste man ju läsa alla grejer om killar också, ganska kul och alltid ett steg i rätt riktining för att ha bra svar när vi tjejer sitter och försöker vända killarna ut och in, eller ja, asså betéendet. En lång artikel om cosmonova killar, och ja, vad kan man säga? Inget jag inte redan visste haha (tyvärr?), påminner mig och mitt och Malins stora ämne igår när vi knatade omkring på stan haha..

Nu ska jag rota fram en annan gammal tidning som jag inte läst, kanske hittar nåt kul där med, åh, nu kom jag på en sak..
Eller så kanske jag går och lägger mig, ögonlocken blev lite tunga..
Kisses
Val

 

Den här låten har satt sig i huvet på mig för 170e gången.
Den spelades hela sommaren och påminner så mycket om  Rimini -08 och jag längtar tillbaka, mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: C M

jätte dålig blogg braaa jobaat wooohoooooooooo wawawawawawawawawawawawawa verkligen skit bra jajemääään...... kan ju va den sämsta som har gjorts

2008-11-09 @ 01:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0