Kortkort och stora bröst

Jag ska alltid råka ut för så konstiga människor jämt och få så konstiga kommentarer!
Idag har jag fått kommentarer och meddelanden som:

"tjabba ***** e jag ;-) hittade dig när jag kikade in anna stöv. och kunde inte undgå sexiga outfit ;-) så vem e du..? Pusspuss"

"Vad är det där för bilder, modellar du?"

Har fått flera liknande men orkar inte skriva allt. Tänk vad stora bröst och ett par trosor kan göra, herregud! Sen blev mina drinkar starkare än Annas när vi beställde samma, jag har en känsla av att det var boobsen. När vi gick ut senare kom ju vakten fram till mig när jag och Val gick ur kön (vi stod i princip längst bak). Konversationen löd ungefär:
Vakt: Det där ser kallt ut?
Mal: Jo men vi har varit på maskerad så..
Vakt: Jaha, vilka är vi?
Mal: Jag och dem *pekar på de andra*
Vakt: Är ni blandat sällskap eller bara tjejer? Vilka exakt är det?
Mal: Nej, bara tjejer. Hon, hon ,hon!
Vakt: Okey, kom med mig!
Så fick vi gå till VIP sidan samtidigt som en annan vakt gick ner till den vanliga kön och sa att det var fullt och att man förmodligen inte skulle komma in ikväll.

Vad kan vi då dra för slutsats av det här? Jo, man får starkare drinkar, hamnar i VIP och skulle förmodligen få massa gratis om man så önskade när man har korta kjolar och stora bröst! Vart är vi på väg? Jag skämdes mest när jag sprang runt i de där jätte brösten. Jag tycker att jag och Val kan fixa de där boobsen igen en kväll och se vad som skulle hända, på skoj liksom. Om vi skulle behandlas annorlunda, ni fattar. Jag får övertala henne till det!

Puss&Kram
Mal

Kommentarer
Postat av: valentina

Hahaha, känner igen mig där and no need to övertalning, I'm on babe! just for fun ;)

2008-11-17 @ 23:27:32
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Ale

Damn du hann före;P



tänkte precis kommentera att hon inte skulle behöva övertala dig =) HAHA

2008-11-17 @ 23:52:26
Postat av: valentina

haha du känner mig för bra alejo ;)

2008-11-18 @ 12:09:46
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0