Yo!

Vad händer? Jag sitter och kollar på One Tree hill, har precis ätit lite och ska iväg och träna sen. Jag har suttit och kollat på alla bilder på facebook från i lördags, grymt kul! Och det finns ju miljoner haha.. Jag har inget att skriva egentligen så här ger jag er ännu en bild. När vi kom fick vi kasta av oss jackorna för att posea lite och som ni ser hade vi lite svårt att kolla in i samma kamera samtidigt haha





Nu ska jag nog kolla runt lite på tha internet efter lite kul kläder. Såg precis en reklam för bubbleroom och kom att tänka på när vi var hos Bingo och han jobbade med det. Han hade precis fått ett par True religion jeans och han modellade för oss, haha det var tider det.

Hörs ikväll efter träningen
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0