Jag saknar dig bästis

Jag saknar min bästaste bästis sen blöjan. För ungefär en månad sen flyttade hon till Helsingborg med sin pojkvän. Veronica, din svikare come back to meeee! Jag behöver dig och våra svulldagar när vi äter på Burger King och beställer in allt (king wings, lökringar, hot chili, mozzarella sticks, you name it) minst 3 dipper och plusmeny såklart. Och sen en kaffe + efterrätt på Espresso House så är dagen gjord.

Alla knäppisar vi brukar träffa, kommer du ihåg killarna i Gallerian när vi åt brownie med glass? Och alla våra miljoner filmkvällar. "Det är ingen fara lille Johnny, onkel Rumpel är på väg". Den tiden när vi red Shampiz och Reno, red vilse i skogen, gick ner oss i kärr och smyghoppade och hade race. Eller i somras på Gotland när vi låg uppe på vinden och flummade i timmar. Och båten dit med vår gigantiska kebabtallrik som alla kollade snett på.

När du kommer hit nästa gång så ska du inte få vara en sekund utan mig! Moahaha, jag läste i din blogg att du glömde ta på dig kjolen innan du gick ut och inte märkte det förräns du kom till skolan. Det är fan nåt som bara du kan lyckas med. Nej nu ska jag skicka iväg ett sms till dig och påminna dig om vad du missar här hemma!

Och till er andra: god natt, sov gott och dröm om mig!

Puss
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0