God natt

Jag har skurit upp frukt som jag sitter och äter, det fick bli min middag. Innan det tog jag mig ur soffan och orkade mig iväg till gymmet där jag körde hårt i 45 min........eller inte! Tro att jag skulle gå till gymmet en fredagkväll, haha vad tänker man med?! Jag har iofs faktiskt ätit frukt, den ligger här på tallriken men chipsen var mycket roligare så jag plockade fram dem istället och det var inte mitt fel! Camilla ringde nyss och det var hennes fel att det blev chips haha.. Satt här uttråkad i soffan, det var så tråkigt att jag t.o.m skrev det som status på facebook haha och Camilla hade sett det så hon slog mig en pling och vi babblade vilket piggade upp, sötis.

Nu ska jag kolla på det som är kvar av Pirates of the Caribbean på kanal 5. Alla tre filmer är grymma och Johnny Depp... mmm, ni förstår nog haha. Var hur lycklig som helst när vi var i London på Madame Tussauds(?) och hittade Jack Sparrow! Orlando Bloom är ju inte direkt fel han heller och jag tror inte killarna direkt ogillar Keira Knightley(?) hihi men som sagt, filmen är grym!
 


God natt lovers
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0