Söt pt? Nej tack.

Jag har nyss ätit middag, jag hatar att äta själv så det blir oftast nån slags pasta men idag var jag duktig och gjorde kött och sallad, good girl.
Nu är mami hemma, hon har varit och tränat på gymmet här bredvid och det var tydligen jättebra, fräsch och stort. Hon fixade en provträning till mig så jag ska iaf gå dit och pröva med en personlig tränare, tydligen hade han varit söt också så det var ju kul... not! Vem vill träna med en pt som är söt? När jag är på gymmet vill jag ju ta i och inte tänka på hur jag ser ut haha, aja det går väl bra, kanske får lite press på mig då också att visa hur stark jag är, ungefär som småkillarna på dagis hoho ;-)

Nu har jag gjort te och så tror jag att jag ska äta en apelsin som ersättning för allt annat onyttigt jag brukar proppa i mig på kvällarna. Borde läsa på till filisofiprovet också fast jag fattar verkligen nada så vad gör man? Kanske en bra idé att börja med att öppna böckerna? Orkar inte, får göra det imorn..

Nej dags för te och TV!
puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0