APR.24.1990

Idag kollade vi på ett konstverk, det stod typ NOV.3.2008, inte så intressant tyckte jag men sen fick vi se en annan och läraren sa: ja, om man t.ex är född det här datumet betyder den ju mer och får en laddning.



Det var den här han visade och det är mitt födelsedatum så jag typ skrek ut: jag är född då! Haha det var rätt kul för innan hade jag inte reagerat men när "min" kom upp tyckte jag idén var rätt kul.
Vill ni hitta er egen kan ni söka på On kawara på google så kanske den finns där.

Nu hoppas jag iaf att alla lägger det här på minnet och kommer ihåg att gratulera mig på min födelsedag om typ sex månader (speciellt Anna) hahaha ;-) Fast jag lär påminna er, jag är typ besatt av födelsedagar, kan typ allas.. Lite skumt..

Puss
Val


Kommentarer
Postat av: Ale

On kawara hette det :P ! och jag hittade inte min! så det är inte roligt..

2008-11-03 @ 18:46:27
Postat av: ankan

haha sluta upp o terra mig för det där lilla misstaget! ;) jag ska bättra mig :D

2008-11-03 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0