Måndagkväll

Hey! Jag måste bara börja med att för 100000e gången säga GRATTIS till Malin som klarade uppkörningen idag, på första försöket, och nu är körkortsvärdig hihi, så himla duktigt! Grattis gumman! Längtar till vår roadtrip hihi ;-)

Nu är jag hemma efter möte som gick bra och gym som gick ännu bättre. Tränaren jag hade var bra och fick mig att ge mitt yttersta så det kändes skönt. Jag var duktigt och vi båda skrattade rätt mycket när jag inte nådde på en maskin haha, där får man när man kämpar med sina 163 cm hahaha.. 

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen ska vi dricka te och äta goda bullar som vi köpte med oss efter träningen. Kan det bli bättre?
Just det, innan vi handlade så hämtade jag även ut ett paket som innehöll en fin liten klänning. Ni lär ju se den här i bloggen på bilder senare när jag har den på mig. Nu vet jag att Lena blir nyfiken, så ta och maka dig hit snart! :-)

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Val

Kommentarer
Postat av: Lena

Är där på två röda, vad är det för snyggt du inhandlat denna gång?

2008-11-10 @ 21:06:32
Postat av: valentina

jaa! :)

en liten klänning som ser ut som en marinblå sidenkjol med svart linne innanför hihi

2008-11-10 @ 21:27:49
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0