How does it feel in my arms?

Hemma igen! Nu har jag varit och tänat. Jag ska egentligen provträna på måndag men jag blev så sugen så jag gick redan idag, utan tränare då men på måndag går jag med pt. Det var kul och jag ser verkligen fram emot måndag, och nej inte för att det ryktas att han är söt, helt enkelt bara för att det är lättare att ha någon som skriker lite på en och sen ha ett program att följa. Det här gymmet var iaf enormt och hur mycket maskiner som helst och TV gör det ju alltid lite lättare hihi..


 
Och så spelades den här låten med Kylie Minogue..
How does it feel in my arms? x 100
Hahaha, jaa gissa 1000 ggr..



Nu ska jag dricka lite te, blev alldeles frusen på vägen hem (3 min) haha och så ska jag äta lite vindruvor. Sen ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig.
Ciao!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0