The story about Saturday night

Hej, jag har ingen fritid nu för tiden. Men det är nice.

Kvällen igår startade för min del på Treat. Det var jag, Anna, Julia och Camilla. Det började såklart med att jag blev lite sen och självklart förlorade jag 8 minuter på slussen för att jag gick till en annan busshållplats för att ta buss 2. Tillslut visade det sig att den gick från samma som den jag kom med. Smartass.

Iaf var det kö när jag kom till Treat så där stod jag själv i 10 min med massa människor som skulle in. Efter ett tag kom Camilla och efter ytterligare 5 min kom vakten och hämtade gänget med tjejer som stod bakom oss så vi hakade glatt på dem och kom inglidandes hur lätt som helst, det var nice. På Treat var det smockat med folk men vi hade det trevligt och pratade en massa. Till slut bestämde vi oss för att möta upp Malin och Linn på Vapiano så vi drog dit. Vi drack drinkar och kollade läget. Och självklart måste tjejer gå minst 2st to the ladiesroom så det gjorde vi också och på vägen tillbaka haffade Linn och jag Danny. För att göra historien kort så sa vi att vi gillade honom och så tog vi en bild ihop haha, han är så söt.
Det roliga var att i fredags så sa jag att jag skulle dejta honom eller nåt i den stilen så det är ju ett steg i rätt riktning haha nej men seriöst, han var trevlig. Och självklart var jag tvungen att skicka ett sms till Lena och berätta det!

Efter ett tag upptäckte Anna att hennes telefon var borta så vi ringde och nån kille (Oscar?) svarade och hade hittat den så hon och Camilla åkte och hämtade upp den. Undertiden drog jag, Julia, Malin och Linn till Ice och på vägen mötte vi upp Angelie. När vi kom dit var det som sagt rätt lite folk men någon gång efter att Anna hade lyckats ta sig dit också så blev det fler. Jag och Angelie träffade sjukt mycket folk från Tyresö. Vår standard replik blev "Hej, känner du Ale och typ, Önder och Franco och dem?" och standard svaret blev "aaa såklart, haha har ni känt dom sen ni va liiiten?"
Kvällen var kul men ganska lugn och jag till skillnad mot vissa andra mår priiiima.


Kallt och tråkigt på slussen i väntan på bussen


Camilla, Anna och Julia(med tre tjockisjackor i knät) på Treat


Med min fina drink på Vapiano


Malin och Anna på Vappe


Linn, söta Danny och jag


Ange, Linn och Anna på Ice


Angie och jag på Ice

Nu ska jag skriva lite på svenska talet och kka tror jag.. eller sova? :-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Nu har jag sett bildbeviset:)

2008-11-24 @ 11:31:34
Postat av: valentina

aa, hoppas du tycker om den :)

2008-11-24 @ 14:58:13
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: ankan

lägg upp bilderna på BD! :D

2008-11-24 @ 17:31:39
Postat av: limpiano

haha håller med the fucking duck! jag ser förresten ut att vara 14 på danny-bilden :(

2008-11-24 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0