Movitz och Ambassadeur

Good morning handsome!
Hur mår ni? Jag mår riktigt bra, konstigt nog. Kvällen igår blev som vanligt inte som vi hade tänkt.. haha, jag som inte skulle dricka nåt eftersom jag ska köra ner till Linköping idag. Det sprack från första början!
Jag, Anna och Linn mötte upp mr Movitz i oldtown vid kvart över tio. Så hade vi tänkt gå till Pan's men där kom vi inte in. Fast det gjorde inte så mycket för stället såg rätt dött ut! Vi bestämde oss istället för att dra till Movitz och ta nåt att dricka och sen åka vidare in till Ice.


mr Movitz och Linniepie


Jag och Anna i våra fina hattar


Anders (HAHA) och Anna


Blowjob och anders hejar på!

Det var så sjukt nice på Movits och vi fick in shot efter shot efter öl efter shot... Galet, tror vi shottade minst 7 gånger! Då var de flesta 6or så ni kan ju tänka er hur det gick. Vi satt i baren och snackade med bartenders, mr Movitz och Anders. Det slutade med att vi tom fick Movits pins innan vi drog! Moahaha, hedersgäster from now on.



Sen bestämde vi oss som sagt för att dra till Ice. Men på tunnelbanan tyckte vi att det skulle vara kul att prova att komma in på Ambassadeur. Det är 25 där och vi är 7 år för unga så vi trodde aldrig att det skulle gå. Men vi skickade fram mr Movve att snacka med vakten för han kände tydligen hovmästaren. Och rätt som det var blev vi insläppta! Vi blev visade upp till VIPen där de hade gjort iordning ett bord till oss och det dröjde inte länge innan vår champagneflaska kom in!


Victor, hovmästaren, häller upp champagne


Linn och flaskan


Vi i VIPen




Vi hängde lite i VIPen och sen gick vi och dansade. Vi stannade där till kl 4 och därefter drog vi iväg till donken på Kungsgatan. Bästa sättet att avsluta kvällen på!  Sen tog jag, Anna och Linn tuben hem till mig och nu ligger de tröttmössorna och sover som om de vore döda... Kanske ska gå och försöka få lite liv i dem :-)

Catch ya later
Mal


Avslutar med en bild på Movitz omtalade hemmanyckel, haha

Kommentarer
Postat av: limpiano

haha niiiiiiice kväll! :D

2008-11-09 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0