Hey I made it

Finally, jag har städat mitt rum! Eller det är inte helt klart men jag har absolut kommit en bit på vägen. Det var så länge sen jag städade det sist att jag inte ens vågar skriva när det var.

Nu när allt lagt sig lite kan jag skriva lite om idag. Jag vaknade vid 11 men låg kvar i sängen till 12. Det är fan nåt av det bästa som finns att ligga kvar i sängen utan att man måste gå upp. Det allra skönaste är att sätta på en film och äta frukost i sängen. Tyvärr händer det allt för sällan..
Sen gick jag ner till bilen och gjorde en inre och en yttre säkerhetskontroll och kollade under motorhuven. Spöregnade gjorde det också så det var ju lite mysigt. Not. Resten av tiden lallade jag runt i lägenheten utan att göra någon nytta alls.
Vid 15 kom pappa och hämtade mig och jag körde till vägverket i Farsta. Väl där träffade jag en kille som var tusen gånger mer nervös än mig, han skulle också köra upp. Så vi gick in tillsammans och sen kom två killar som jag skulle köra upp för. De kollade leg och berättade hur allt skulle gå till. Vi gick ut till bilen och jag fick göra en inre säkerhetskontroll vilket tydligen gick bra. Sen var det bara att åka iväg. Jag fick köra i Bagarmossen och Skarpnäck där jag aldrig har kört förut. Men det var ju inga problems, haha. Körde väl i en halvtimme och sen när jag parkerat hos vägverket igen höll jag på att pissa på mig.. Som tur var berättade han direkt att jag hade klarat det. Ni anar inte hur skönt det är att ha det avklarat! En sak mindre på min to-do-list och ett kliv närmare vuxenlivet, woho!

Nu ska jag gå och sova så man kommer upp till den alldeles för tidiga lektionen imorgon, usch. God natt på er!
Mal


Att dom släpper ut den där bruden i trafiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0