This day

Det känns seriöst som höstlov den här veckan and I like it! Antar att det är lugnet före stormen in tha school, norra har ju en förmåga att va så.. men men, jag är faktiskt taggad till att både skriva mitt tal i svenska, göra mitt kulturarbete och plugga till psykologin. Påminn mig på söndag då jag fortfarande inte börjat, då kommer jag ta tillbaka det jag precis skrev..

Nu ska jag göra mig iordning, måste fixa facet för att se lite piggare ut och kläder är nog ganska bra att ha på den här årstiden.. Sen är det lunchtime och försöka sätta igång med svenskan. Efter det ska jag träffa Anna B och senare ikväll blir det training.
 
Dags att ta tag i dagens planer!
Val

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0