Update från min brorsas rum

Datorn har gått söndeeer :'( Hann iaf skicka alla arbeten jag hade på den innan den dog helt.. Men alla bilder.. Förhoppningsvis finns det kvar eftersom det nog inte var själva hårddisken och det som gick sönder!

Jag kom iaf precis hem efter lunch med Linn på John Chris. Skit kul att sitta bredvid henne som kom hem från Egypt igår. Och blekare blir man, kul vinter att se fram emot! Innan det hade vi filosofiprov som gick ok. Första uppgifterna som man fick välja var rätt lätta och det kändes bra. Sen när man skulle välja en uppgift från andra pappret.. Suck, där sprack det. Fattade ingenting av någon av texterna men lyckades skriva ihop en halv sida. Vet inte ens om det var i närheten av att vara rätt, haha. Jag får hoppas på att jag hade lite koll, men det hade jag troligtvis inte.

Nu när det "vanliga" datorn inte funkar får jag passa på att använda min brorsas medans han inte är hemma. Den är jätte rolig för den har en inbyggd webcam, haha. Och nu har jag fattat ungefär hur man tar kort (kanske inte världens bästa kvalité) så enjoy!

Mal


Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0