Ciao!

Ciao! Nu är jag glad igen men är så trött efter den lång dagen.. seriöst, jag behöver sol, fattar inte hur jag ska klara vintern och mörkret och det blir ju inte precis ljusare än på ett tag..

Snart ska vi äta middag och sen ska vi iväg till Sickla för att byta lite grejer som mami köpte idag, en jättesöt lila klänning hade hon köpt till mig men den satt inte så bra. Jobbigt det där.. Efter att vi varit i Sickla ska vi iväg till gymmet och köra på. Men oj va träningsvärk jag får med den här nya metoden, jag är van vid att köra med lite lättare vikter 20ggrX3 set men nu är det tyngre vikter och bara 12ggr. Sjukt jobbigt men jädrans effektivt! Och så är det rätt skönt att veta att sista är sista och inte att man ska göra samma sak två ggr till, då det lät kan bli långtråkigt..

Btw så beställde vi precis två böcker från två småkillar. De kom med jultidningar och så skulle man välja vad man ville köpa så kommer de med grejerna i december. Vi brukar typ aldrig köpa när de kommer och plingar på dörren men de här två var så söta, kanske 10-12 år och den ena typ rodnade när jag kom ut. Supergulligt haha.
See ya later!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0