Aloha

Aloha! Gissa tre gånger vad jag ska skriva nu och nej det är inte att jag är hungirg..... jag är proppmätt! Haha, har precis tryckt i mig sushi och nu äter jag lussebulle och choklad med te. Jag är verkligen en sucker för sånt.

Haha Malin har ju berättat om dagen fast hon glömde en viktig detalj, nämligen att hon satte rattmuffen fel, så left är right och right är left.. blondie.. Våra secret plans hemma hos Malin var riktigt kul, det blir nog grymt. Det är hemligt tills vidare, bara vi och Marcie som vet om det, så hoppas han inte avslöjar nåt, men det gör han inte för han är så snäll hihi ;-)

Jag är jättenervös inför nationella SvB skrivningen imorn, jag brukar inte vara det men nu är det illa. Kanske för att jag inte alls är beredd men det ska gå bra, det måste det(!) Nu ska jag facebook tönta mig lite mer och inte tänka på den dumma skrivningen.


Den här ska rädda mig imorn, zero misstakes!


Ha en trevlig tisdagskväll, jag ska såklart titta på Ugly Betty och Desperate Houswives!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0