Träna utan skor

Vi var verkligen nära att banga träningen men mami såg till att vi kom iväg. Mycket bra. När vi väl var famme och skulle ta på skorna för att ge oss ut i djungeln av maskiner, löpband, cyklar och annat så upptäckte jag en grej.. Jag hade bara en sko med mig för den andra hade trillat ur väskan, frågan var bara om den trillat ur hemma i mitt rum eller förra gången på gymmet. Jag tog med mig min sko och gick ut och frågade om de hade hittat en likadan men det hade dem inte så jag antog att den var hemma och fick köra allt utan skor hahaha. Killen i receptionen garvade åt mig, de måste verkligen tycka det är kul när jag är där för jag får dem alltid att skratta, dock åt mig... hahaha

Nu när jag kom hem upptäckte jag att skon stod fint och väntade i mitt rum. Idiot.
Nu ska jag äta en bulle haha, bästa efter träning..........eller?
Hugs
Val

Ska fylla min iPod med lite sånt här till nästa träning.
Omöjligt att inte älska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0