Lady in red.. soon.

Det är mörkt ute, det ser lite läskigt ut och jag sitter här och bara väntar på en kund att komma in men än så länge är jag själv, rätt skönt faktiskt hihi..

Ikväll var det tänkt att vi skulle ut, till 90s, det var typ jag och Malin som kirrade det men ju mer det närmat sig desto mindre sug på att gå ut har jag så jag tror jag stannar hemma ikväll.. Det ryktas att mami ska laga något gott till middag och så bad jag henne att köpa Tom&Jerry kex till mig. Ja vet att det låter som jag är 5 år och det är jag nog ibland innerst inne för jag älskar de där kexen och de påminner så mycket om när man var liten, fina tider. Så jag tror att jag får en mysig kväll i soffan framför TVn med mami. Och mina kex såklart!
Imorn hoppas jag på utgång, om jag är pigg haha, annars har vi ju verkligen något att se fram emot nästa helg! P-maskeraden! Yeeey, längtar!

Later!
Val



Kommentarer
Postat av: C M

åhåhåhåhåhåhåhh¨håhåh ooooh vad scteeekigt med ett plastglas.

2008-11-09 @ 01:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0