Time for en lång vinter

Usch vad det är kallt ute! Tycker egentligen om vintern och allt som hör till men jag hatar verkligen att frysa. Kan inte snö finnas i sommarklimat? Det finns inget bättre än att springa runt i klänningar utan strumpbyxor och utan att frysa. Sen tycker jag att vintern ät lite för lång också, hade räckt med en månad eller två för mig.
Nej, jag tänker gå i ide! Gömma mig i stora mysiga tröjor, inte färga håret eller göra nåt allt för slitsamt, använda pyttelite smink så huden får andas, inte sola solarium trots att jag kommer vara självlysande i mörker pga blekhet och bara vara. Träna för att jag tycker att det är kul och inte gå ut och supa allt för mycket. Hur roligt är det att gå ut under vinterhalvåret egentligen? Självklart ska jag gå ut, men inte lika mycket som jag gjort nu under sommaren och hösten. Hur töntigt det än låter så föredrar jag faktiskt en helg på landet med mysiga promenader och god mat eller bara en myskväll hemma med tjejerna. Som sagt, jag går i ide men jag kommer tillbaka till våren. Och då kommer jag vara snyggare, fräschare och bättre än någonsin! Det ser jag fram emot och jag vet att ni också gör det.

Anyway, fick ett mail som mamma skickade hem nyss om likheter mellan Lincoln och Kennedy, det var helt sjukt. Tänkte att jag kanske kunde publicera det här sen. Det var även bilder på hur man kunde vika en 20 dollars sedel så att det blev en bild av Twintowers när flygplanen flög in i dem. Lite creepy var det. Nu börjar One Tree Hill strax och jag har inget bättre för mig så jag tänkte kolla på det. Plugg och städning räknas inte till det bättre! Sen ska jag ut till stallet så vi hörs efter det.

Puss
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0