Time for bed

Gah, jag har varit uppe alldeles för länge!! Usch och inte har jag städat heller. Eller lite men inte så det syns. Och är det någon som vet hur man kollar broms- och styrservo när man gör säkerhetskontrollen? Jag har ringt till typ alla jag känner men ingen kan.. Bara därför kommer jag få göra just det imorgon och om jag lär mig det så kommer jag säkert få nåt aslätt som typ bälte och tuta! Life is life och jag känner att jag bara babblar massa skit för jag har väl inget vettigt att säga. Och jag hatar att jag inte kan lägga upp några bilder från den här datorn, inläggen blir så torra då haha. Men tillbaka till broms- och styrservo, om du vet hur man gör så kan väl du berätta för mig innan kl 15 imorgon? Tack så mycket, då blir Mal glad.

Jag hör hur både sängen och städningen ropar på mig.. Ajdå men först måste jag gå och ta hand om min axel lite för den har gått blivit inflamerad :-( Kan jag skylla på det om (när) jag inte klarar uppkörningen?

Sov gott och dröm om mig
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0