Tillbaka i civilisationen

Nu är vi hemma igen efter att jag och Angie snurrat runt inne i stan ett tag. Vi släppte av Linn vid st Eriksplan och sen skulle vi ta oss hem till mig vilket inte var det lättaste. När vi bestämt hur vi skulle köra så gick inte det för den vägen var avstängd och bron vi hade tänkt ta renoverades. Men till slut lyckades vi ta oss in till city och därifrån var det lätt som en plätt att hitta!

Det var sjukt mysigt igår! Vi kom upp och lagade middag som vi åt framför Idol. Sen hade vi liter med läsk, chips, dipp och choklad! Vi såg på fredag hela veckan (som btw var sjukt kul) och sen på The Holiday. Däremellan hejade vi på Anders i Singing Bee också, han var så söt när han blev glad haha!
Vi kom väl i säng runt 1 kanske och medans Linn borstade tänderna gjorde jag och Angie en jätte fin koreografi till Body Language. Vi har en film så den kanske kanske kommer upp... Sen låg vi och lyssnade på musik, pratade och fick fylle-samtal från Nina. Vi somnade runt 2 och sen när vi vaknade på morgonen hade Linn mysteriskt försvunnit! Vi som hade legat och pratat om alla mördare, våldtäktsmän etc. på kvällen innan. Men det visade sig bara att Linn hade gått och lagt sig i ett annat rum eftersom Angie hade klängt på henne hela natten och tillslut puttat ner henne på golvet. Jag tyckte att jag hade överdrivet mycket plats...
Innan vi åkte hem åt vi frukost framför Eva och Adam, nostalgi!

Jag ska försöka laga nån lunch, är sjukt hungrig.

Hörs sen
Mal

Heidi Montag - Body Language

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0