Tillägnat Ange

Good morning sunshines!
Nu sitter jag i skolan och ska börja mitt arbete i KKA. Om jag orkar. Det är äcklig chicken kebab till lunch idag så jag försöker få med mig de andra att gå och äta någon annanstans. Typ pirren här mittemot. De verkar inte så jätta taggade men jag brukar lyckas! Vi har 3 timmars håltimme fram till naturkunskapen, det är ett under att vi fortfarande sitter kvar här..

Haha jag är tydligen så koncentrerad när jag bloggar så Angie trodde att jag satt och skrev jätte mycket på mitt arbete och var helt inne i det.. I wish. Ni får njuta av den här bilden som Daniel så fint taggade som "Sexigare får man leta efter.." från i lördags.

Love
Mal


Kolla våra enorma tuttar!

Kommentarer
Postat av: Angie

Jeej, äntligen ett inlägg!!

Här väntar man 12 timmar på att ni ska skriva något..

2008-11-17 @ 10:04:39
Postat av: valentina

hahaha vem Daniel?

2008-11-17 @ 13:23:03
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: ankan

jaa vilken daniel? :O

2008-11-17 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0