Take us back!

Jag är död. Eller nej efter min och Camillas promenad hem från båten mår jag skit bra! Fan vad vi har kaosat, ah galet. Jag kom iaf precis hem med en fläskläpp på köpet. Åh jag vill verkligen tillbaka, jag och Camilla sitter och smsar och planerar nästa resa. För nu vet vi hur vi kan komma på båten. Jag trodde det skulle bli skönt att komma hem men jag vill verkligen tillbaka. Camilla också med tanke på att hon sms-bombar mig om allt som hände. Vi saknar bugg-Roger, Anders-ananas, alla människor som däckat på weirda ställen, spela groda backstage, solariekillen som vägrade gå och Björn Erson. Jag ska ladda upp alla bilder + filmer strax så det kommer ett galet inlägg om en stund. Nu ska jag ta och göra nåt åt min fina läpp, den blir bara större och större.. Vem behöver botox när man har en galen Camilla som slåss?

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0