Sweet home ...

Sweet home Mariatorget. Borta bra men hemma bäst :-) Även om det ungefär var som att vara hemma bara att man slapp städa. Idag har jag, mamma och mormor shoppat hela dagen lång så det blev en hel del! Sen körde vi hem och sen till stallet en snabbis och nu sitter jag här och börjar bli nervös. Jag har min uppkörning imorgon men jag är 99% säker på att jag inte kommer klara den... Så ni kan ju hålla tummarna för mig imorgon kl 15.35? Tror inte att det hjälper eftersom alla kuggar första och jag är ju inte direkt nåt mirakelbarn, haha.

Veckan som kommer är förövrigt rätt chill. Eller har jag missat nåt prov som vi ska ha?! Det enda är väl att jag ska försöka hålla mitt tal som jag inte ens har börjat skriva på. Illa! Har för mig att det är en del kvar som ska hålla det och det är bara en 50 minuters lektion så jag kanske inte ens ska göra det. Men det vore skönt att ha det avklarat. Åh nej, nu kom jag på att vi har nationella i svenska b den skriftliga delen på onsdag. Jag tror det var min försvarsmekanism förträgning som kom fram där, oups.

Nej nu ska jag gå och packa upp allt och kanske börja städa lite i mitt rum. Det ser ut som ett bombnedslag!
Mal

Medans jag städar kan ni njuta av denna video från Ambassadeur. Eller nåt, vad vore en helg utan en video?! (Youtube ger pissdålig kvalité..)


Kommentarer
Postat av: valentina

jag tror du kommer klara det, håller tummarna för dig darling ;)

2008-11-09 @ 21:37:05
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Anjoelee

Har du missat nationella som vi har i fem timmar på onsdag, honey? ;)

2008-11-10 @ 15:28:15
Postat av: Mal

ööh.. nej (A) hihi

2008-11-10 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0